Lillhjärtat mitt!

Ikväll sitter jag och försöker tänka positivt. Imorgon ska jag ut och lulla och äta lunch vid Seine för att mysa. Men nu ikväll tänker jag på Axel. Ja såna gulliga saker som bara han gör som värmer lillhjärtat mitt.
1. Varje morgon jag vaknar upp med honom är han redan vaken och pillar med mobilen sin och frågar mig om jag sovit gott.
2. Varje gång han ska iväg tidigt och jag ska sova vidare pussar han mig på kinden när han tror att jag sover.
Hihihihih så bra är han! Och han är min! Min! Hihi!
Okeeej tror jag har fått en sockerkick nu efter allt choklad.
Over and out!
Sånt här gulligt finns i Paris, med fina små namn och kärlek på hänglåsen! Ska tvinga Axel att sätta på ett hänglås med "A <3 M" när han besöker mig i Paris.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0