LILLSYRRANS BEKÄNNELSE..

Okej jag är lillsyrran så ja. Jag är bortskämd. Jag behöver inte göra så mycket hushållsarbete, antingen är det min bror eller mamma som lagar maten etc....
Men här!! Kommer detta nya levnadssättet fästa sig vid mina vanor även i framtiden!?!
1. Bäddar alltid sängen snyggt varje morgon (detta inkluderar en filt så jag bäddar alltså som hotell gör).

2. Är det mörkt använder jag mobilens ljus för att lysa upp korridoren så jag inte slösar på onödig elektricitet.

3. När jag går ut från ett rum släcker jag alltid lampan efter mig.

4. Gör min egen mat.

5. Diskar och städar efter mig efter allt jag gjort.

6. När jag duschat hänger jag upp handdukarna, plockar upp mina hårstrån (och det är äckligt!).

7. Duschar för det mesta i kallvatten för att inte slösa på varmvatten.

8. När jag duschar blöter jag ner mig och stänger sen av vattnet. Så jag tar schampo, ansiktstvål och kroppstvål samtidigt innan jag sköljer bort allting igen.

JA SÅ NU VILL JAG HA BEKRÄFTELSE ATT JAG ÄR DUKTIG!!!!!
Försökte att få bekräftelse av Christine genom att säga "Je fini!!" (jag är klar) för att fiska lite efter bekräftelse när jag diskat allt i köket, och då sa hon bara "Super." utan att titta upp från sin mat........

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag tycker du är jätteduktig!!!

2011-10-01 @ 10:02:18

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0