NU EEE DEEE FREDAGSMYYYS

JAG SKA TRÄNA IDAG. Jag tränar ALDRIG (ja förra fredagen men det var samma sak..). Idag ska jag spela innebandy med min pojkvän, hans familj, en kompis och sen hans föräldrars kontorspersonal. Det är faktiskt riktigt roligt. Och jag anser att den träningen räcker för en hel vecka hehehehehe.
Efter det ska jag på DEJT med min pojkvän. Vi ska äta ute och gå på bio. Vi ska se Midnight in Paris (ja för jag ska till Paris och filmen verkar vara ganska romantisk).
SÅ NU SKA JAG IVÄG MED MAMMA EN STUND. Köpa en rosa resväska.
Det här är min favorit. Han överraskade mig i onsdags med att vi skulle till IKEA och äta köttbullar. Fin pojkvän jag har, älskar köttbullar och vad är mer svenskt än köttbullar på IKEA?!!?!?!?!
Aja. Nu har jag nog sagt mitt för idag.
Hej svejs.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0