SANNINGEN FÖR EN GÅNGS SKULL

HEJ.
Idag har jag haft en Ida & Maddis dag efter jobbet. Nu är den slut och nu är det iDa & MaDdIs kväll istället. Idag har vi ätit en romantisk lunch tillsammans, följt av ett sjukhusbesök för vår kära vän Linnéa är inlagd pga körtelfeber. USCH. SYND OM HENNE.
Efter lite mys och snack med också Cecilia och Magda hos Linnéa åkte jag och Ida för att handla potatismos och falukorv. ÄKTA HUSMANSKOST JAG KOMMER SAKNA I FRANKRIKE.
Här ser ni hur bra hand jag har med potatisMOS:
Fint är det. Ikväll ska vi äta choklad. Och se på film.
Och för alla er som tror att jag hittar på alla mina vänner (INTERNT MYTERI) SÅ ÄR HÄR BEVISET:




HA! JAG BEHÖVER INTE LÅTSAS UTAN ÄR COOL ÄNDÅ. SER NI HUR COOLA VI ÄR?! HA!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0