TVÄTTSVAMPSADJÖ

IDAG är sista jobbedagen. Dagent till ära bakade jag en sockerkaka - en knallrosa för att verkligen visa vart jag står. Ja alltså inte att jag är värsta megafeministen jag bara tycker det är kul med rosa saker. Fast samtidigt tycker jag ju att kvinnor och män ska ha det jämnställt och att jag säger URSULA HANNA SARA istället för ULF HÅKAN SVEN när jag ska läsa upp ett bilnummer.

I alla fall.

Inget åt ju något av den?!?!! FÖR FOLK TRODDE DET VAR EN JÄTTESTOR TVÄTTSVAMP OCH ATT DET VAR STORSTÄDNING PÅ G. SÅ DÅLIGT!!!!! Jag fick skriva en lapp där jag förtydligade att det var en SOCKERKAKA och att den INTE var förgiftad..

MEN. Så hände det. Det som vände min dag. Min chef kommer och säger "Det var en väldigt god sockerkaka du hade bakat."
HA! Jag hade signerat min fina lapp med "//Madeleine". Min chef har under mina 3 månader som anställd kallat mig Emelie, Mathilda etc. för att han inte kom ihåg mitt namn. MEN NU! NU!! Kom han ihåg det! MIN SISTA JOBBEDAG.

Och nej jag har inte en bild på sockerkakan för min mobil kan tydligen inte överföra bilder till datorn längre. Bah. Får bli ett tråkigt och segt besök på Telenor sen.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååh nu vände dagen igen.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0