VAD GÖR JAG UNDER DE MAGISKA PARISKVÄLLARNA?

Saknar min pojkvän så sniffar på hans favoritparfym som påminner mig om honom.
Jag och Gunilla drömmer oss bort till fina minnen.
Jag funderar ut hur mycket jag har spenderat och går in på Nordeas internetbank för att räkna ut den rätta procenten och marginalen på hur mycket jag kan spendera varenda vecka.
HAHA! GICK NI PÅ DEN?!?! HA! HA! SJÄLVKLART INTE, JAG SITTER HÄR OCH ÄTER MARABOU OCH SKA SNART TITTA PÅ EN FILM FÖR ATT YTTERLIGARE GÖDA MINA HJÄRNCELLER. MOHAHAHAHAHHAHAHA.
Men jag måste tillägga att jag faktiskt bäddar min säng hos Christine varje morgon och diskar efter mig. Och plockar bort mitt hår från avloppet (ja det är så äckligt som det låter).

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0