ÄR SÅ JÄKLA SKOLTRÖTT

Ja förlåt alla ni som inte kan gå i skolan pga av krig, pengabrist eller något, men jag måste få klaga lite nu på att jag faktiskt går i skolan tack vare sådana saker som ni inte har möjlighet till.
Är så jäkla trött på skola, Paris, leva själv ALLT för tillfället. Vet inte om det är PMS men bara så TRÖTT. Vill bara hem, vara med Axel och mina vänner. Vill inte ha prov idag, vill inte behöva gå upp ur sängen och göra mig i ordning. Vill inte vara korthårig. Vill inte NÅGOT ALLS blbakhkuhgkrhwirghrkherjhrejhgrge.
Aja. Dags för gnällfian (jag) att göra mig i ordning i alla fall och gå på grammatik för att ha ett cpsvårt prov. Ska sätta upp mitt korta hår. Ska skita i vilket. Sen ska jag äta sushi och se på film med Olivia.
Förstår inte varför jag är så arg.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Är också skoltrött. Så sjukt skoltrött. Måste fixa Matte B men jag örk int nå. hmpf.



Och ja jag ska kontakta Blondinbella om den där idén. Men det blir dyrt, bara så hon vet. ;-))

2012-04-04 @ 19:24:12
URL: http://gaymasen.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0