ÄTER FRUKOST

HEJ!
TVÅ UNDERBART GODA MACKOR slank ner i magen min. Grovt bröd med lite dillsås, avokado och kallrökt lax. Åhåhåhåhhåhhhhhh. Måste köpa mer lax idag så jag kan få den här frukosten imorgon också.
Annars då? Ska snart pallra mig in i duschen och göra mig lite fräsh dagen till ära. Efter skolan tänkte jag gå en powerwalk. Är det kränkande eller så om jag gör det på Père Lachaise kyrkogården?? Hmmmmmm. Kanske bäst att inte utmana ödet.
Ikväll måste jag PLUGGA till ett PROV jag har IMORGON. Ska bli JÄTTEKUL.
Näe nu orkar jag inte hänga här inne mer, vi får höras mer efter skolan.
xoxo SWEDISH GIRL

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0