CHINA TOWN OCH STORKOK

HEJ.
Har haft en ganska så fullspäckad dag, men har haft det härligt! Först utforskade jag och Olivia "China town" här i Paris, och jag gillade verkligen området. Sen skiljdes vi åt och jag veckohandlade livsmedel. Gjorde middag för en stund sen och åt (lax med grönsaker i kokoskräm med couscous), och gjorde verkligen storkok! Fryste in så det räcker för typ tre dagar framåt haha.. ekonomiskt och bra! Eftersom jag åker på vårlov i över två veckor vill jag inte ha grejer i kylen som kan bli gamla, så därför bättre att frysa in! (Väl?)
Nedan följer lite bilder från min och Olivias utflykt, vill ni se alla kan ni göra det på min facebook!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0