EN NY SKATT OCH PMS

Mormor och morfar, ni satte in en liten slant för påskgodis.. men på ett litet hörn av den summan köpte jag den här ringen. Var lugna, jag har fortfarande mer än hälften kvar och det lovar jag med heder och samvete att jag bara ska köpa onyttigheter för *lägger handen på hjärtat*.
Jag och Olivia gick i stan efter skolan, hon köpte två par shorts så skönt för henne att hon hittade vad hon behövde. Sen köpte vi sushi och åt den framför en film hemma hos mig. Sushin var okej, inte lika god som hemma men ändå god!
Nu ligger jag och är fortfarande PMSIG som tusan. Hela dagen. Men lyckligtvis är Olivia en av dessa sällsynta varelser som fortfarande kan ha trevligt med mig trots att det faktiskt funnits dagar där jag varit roligare hehe..
NU: Ingen aning. Borde göra mina läxor, men vet inte om jag har det i mig just nu. Hade inte det igår heller, och hade inte pluggat ett skit inför provet idag. Är väl bara inne i en PMSsvacka.. hoppas allting "lossnar" när mensen kommer. Skippade fonetiken idag, kunde bara inte förmå mig att gå till den, låg och läste och försökte tänka på lyckliga saker istället för mitt fullständiga rasande humör på ingenting. Om jag bara hade något att vara arg över!! Men jag har inget!! (Tack och lov).
Borde få tips och råd från Peter Pan så jag också kan vara lycklig och flyga.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0