GLAD PÅSK

Mamma gav mig ett påskägg innan jag for tillbaka till Paris, och först nu har jag fått tillåtelse att öppna det. Det innehöll två nagellack från Essie; ett mintgrönt och ett knallrosa, chokladkaniner och ett par trosor som matchade det rosa nagellacket. En väldigt fin påskpresent tycker jag, har gjort nagelterapi med det mintgröna.
Och har fortfarande PMS, vilket gjorde att jag grät inför min fonetiklärare så hon sa att jag skulle skippa resten av lektionen och resten av skolan för idag, och vila upp mig inför helgen. Sagt och gjort, så sa till min grammatiklärare detta, och hon gav mig en ursäktad frånvaro.
Så nu ska jag ladda upp i helgen igen, försöka få dessa hormoner att lugna ner sig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Glad påsk :)

2012-04-07 @ 11:17:01
URL: http://idahtt.blogg.se/

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0