INFÖR MIN DEJT MED YUMO..

Hade jag ansträngt mig och gjort mig fin. Eller ja, nu sitter jag i pojkvännens tröja men var dock annorlunda klädd under min och Yumos dejt. Och ser ni att mitt hår har växt?!?!?!?!
I alla fall, bjuder på bilder:
Jag och Yumo rockar loss inne på 3D visningen av Titanic. Och ja, båda grät.








Glada tjejer på en kinarestaurang









Vår mat










Craaazyy över den goda maten

Ja det var vår eftermiddag/kväll! Vi hade jättemysigt, och min gråskala börjar bleka nu till vitt. Så skönt.
Gav Christine en liten påskpresent. Hon blev glad och hade skrivit en fin hälsning till mig sen.
Godnatt.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0