LITE BUSY

Har lite mycket att hinna med nu (brukar ju vara så när jag ska åka hem till Sverige igen). Nu har jag precis efter grammatiken gjort klart alla mina läxor för morgondagen, och nu medan jag väntar på att mina frysta rester ska värmas upp till middag tänkte jag söka lite mer sommarjobb. Sen blir det bio med Jonelle, vi ska se My week with Marilyn som hon ville se. Jag gör det mest för sällskapets skull nu innan jag åker till Sverige.
Sen ikväll måste jag skriva i alla fall halva uppsatsen vi har inlämning på till fredag. För imorgon morgon ska jag åka till Montmartre kyrkogård med Olivia innan skolan. Efter skolan måste jag skriva klart uppsatsen, för sen ska jag hem till Merel på pizza och film.
Och just ja, sen har jag ju PACKNING också haha.. får göra det när jag kommer hem från Merel och på fredagsmorgonen..
Haha vi får väl se hur detta slutar. Måste tvätta också tror jag (vill inte ha stinkande träningskläder i resväskan).

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0