NAGELTERAPI..

Är ett av det bästa som finns.
Gjort ny nagelterapi med det rosa nagellacket jag också fick av mamma.
Idag har jag tvättat tre omgångar (för att vissa grejer kan ju inte vara med varandra), sen lagade jag spagetti och köttfärssås (eget recept) och bjöd Yumo på som ett försenat tack för att hon hjälpte mig flytta . Sen hade jag köpt en liten jordgubbs- och en liten chokladbakelse från bageriet nära mig att bjuda på som efterrätt. Hon fick inte heller hjälpa till med disk eller så, är det jag som bjuder så är det jag som bjuder hehe. Sen gjorde jag nagelterapi på Yumo. Ett inlägg med bilder följer.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0