ÄNDRINGAR AV PLANER

SÅ skönt att lägga sig i sängen när jag kom hem idag. Har varit en oooootrooooliiiiiigt lång vecka känns det som.. och den är inte ens slut.. skolan var seg idag, var så trött. Och hungrig. Fick bli en subwaymacka med kyckling och grönsaker efteråt, den satt fint må jag säga!! Sen handlade jag middag för fem dagar framöver, så nu är det fixat också.
Jonelle kunde inte idag, då CSN inte skickat pengar till henne än, så trist! Men jag ska spendera kvällen med läxor, musik, nagelterapi och lägga mig tidigt ikväll.
Imorgon blev bion inställt, men istället ska jag ut och äta med Merel och Yumo bl.a. vilket ska bli jättetrevligt!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0