ÄR INTE HUNGRIG, MEN VILL ÄTA MORMORS MAT

ÅH vad det luktar gott genom fönstret. Någon lagar mat. Jag är så otroligt sugen på kokt potatis, brunsås, lingon och fläskotlett till det. ÅHÅHÅHÅHÅHÅHHÅÅ. Eller varför inte pannkakor? Eller kyckling med pastasallad? Eller korv med spagetti? Eller köttbullar?
Får mig att önska att jag inte var student, så jag hade lite pengar att spendera. Olivia sa att jag skulle ta med mig lunch hemifrån imorgon inför vår utflykt. Hallå? Sen när har jag lunch hemma? Vad skulle det vara? Mjölk med flingor? Havregrynsgröt? Fryst mat? Jag åt upp min sista banan idag.
Det är därför jag är riktigt pengasnål nu fram tills Axel kommer. För ni tror väl inte att han kan bli mätt på mjölk och flingor fram tills det är dags för middag? Jag kan, för jag tränar aldrig och är väldigt liten i maten. Axel tränar varje dag typ och är en kille. ÅH vad jag kommer att få äta gott!! Han ska laga köttbullar till mig (har fått detta bekräftat) och DET SKA BLI SÅ GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTT. Har jag tur så kan vi frysa in så där finns kvar till mig när han åkt. Hehe.
Avslutar med en puss till mina nära och kära.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0