DAGENS PLANER

Jag insåg att jag har ingen aning om vad det är för datum idag. Sen kollade jag kalendern och det var den 26 februari. Shit! Snart är vi inne i mars! Vad fort tiden går!
Idag ska jag och min kompis Jonelle gå på något som kan liknas vid speed dating, men istället för att hitta en partner förbättrar man sina språkkunskaper. Sju minuter engelska, sen sju minuter franska för att sen byta partner och göra om det! Dessutom får man en gratis drink, och är man student får man rabatt (score!). Det ska bli intressant, det var en tjej i min klass som gick på det, och hon sa att det var jättebra. Så vi får väl hoppas att det blir bra för oss också!
Sen ikväll ska jag äntligen skypa med min bästa som varit i Österrike i en vecka!!
Försöker förövrigt vara lite pengasnål (mer än vanligt) nu när Axel ska komma hit och vi ska hitta på roliga saker. Idag spenderar jag 8€, imorgon måste jag köpa lunch då jag ska upp tidigare (mer om det imorgon), sen får vi se om jag väljer att gå på bio (6€, studentrabatt).. igår spenderade jag inga pengar alls. Planen var att inte göra det nästa vecka heller tills Axel kommer. Men.. samtidigt.. är det så tråkigt att bara sitta hemma istället för att t.ex. gå på bio med mina vänner! Åååh. Beslutsångest.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0