DET ÄR INTE EN PIZZA..

Men var ändå gott. Spagetti med köttfärssås och babymorötter.
Idag gick jag upp 10 efter utekvällen, tog mig till Marie och hämtade en del av mina grejer, tog mig hemåt och klockan typ tjugo över tolv låg jag i sängen igen och sov. Skulle egentligen träffa Merel och en del andra för att bruncha och lulla runt på stan, men alla var för trötta, så vi struntade i det. Så skulle jag och Merel äta pizza och se på film istället ikväll hos henne, men hon var för bakfull. Så jag nöjer mig med en söndagskväll med mig själv som sällskap med en god middag ändå. Efter middagen ska jag göra mina läxor för att senare belöna mig själv med en film, och förhoppningsvis skype med min bästa.
Laddar upp bilder sen från gårdagen. Nu, mat.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0