DETTA ÄR JAG

Nu får ni en liten bättre syn på frisyren och jag. Har fått komplimanger för det idag, att det är jättesött. Hm, jag är fortfarande på stadiet där jag är rädd att jag ser ut som en kille..
Idag har jag varit på fonetik och grammatik, alltså i skolan, och det gick på rutiner som vanligt. Bara megatrött och lite låg.. tror det är efter influensan, och att livet bara går på rutiner just nu. Och att jag verkligen ser fram emot att Axel kommer hit nästa vecka, för jag saknar verkligen honom väldigt mycket för tillfället. Kan nog vara en kombination av dessa ting, som bidrar till att er Madeleine inte är sitt gladaste jag just nu.
Nu ska jag tvätta, plugga och sen göra nagelterapi.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0