GÄÄÄÄÄÄSP!!!!

Idag är jag trött, inte sömnigtrött men mer "vill-inte-gå-till-skolan" trött. Vill bara att det ska bli efter skolan så jag kan få ta bussen hem till Jonelle och äta sushi. Sen IMORGON kommer Axel hit. Åh. Måste säga det igen. IMORGON kommer Axel hit!!!!!!!!! *Glädjeskutt*
Så jag har en del kvar att fixa idag. Efter sushin måste jag handla massa, sen hem och vattna damens blommor, plugga, och sen skypa med Linn. Och göra nagelterapi.
Imorgon kommer jag att fixa överraskningen. Kan dock inte skriva ut den då Axel läser min blogg ibland (Hej älskling!) och han får inte veta något i förväg!!!!!!!! *Hemlig*
Nä nu ska jag masa mig ur min sköna säng och göra mig presentabel.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0