JAG ÄR SÅ HIMLA EFFEKTIV!

PHEW! Nu ligger jag i sängen och gör nagelterapi. Har vattnat alla blommorna i lägenheten, vikt tvätt och lagt in i garderoben och gjort mina läxor för imorgon (3 uppgifter i boken + 3 A4 papper med olika övningar),och även skrivit uppsatsen som egentligen inte ska in förrän på fredag, men som jag var tvungen att lämna in imrgon då jag är frånvarande på fredag.. även städat undan lite här igen. Gud nåde den som går in med skorna!!
Nu skypar jag med Linn och tänkte läsa Egoboost Magazine innan jag går och lägger mig. Imorgon måste jag upp och göra mig snyyyyyyyyyyyyyyyyyygg.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0