LONG DAY

Kul att ni tittar in även fast jag inte uppdaterar!
Har varit iväg hela dagen så har inte hunnit sitta vid datorn förrän ikväll.. har varit i skolan och efter den gick jag och Olivia hem med Ariela och snackade, sen mötte vi upp fler och tog ett par drinkar ett tag på en australiensk bar! Var väldigt trevligt, speciellt för tjejerna när ett gäng franska militärmän satte sig bordet bredvid.. haha!
Nu ska jag göra mina läxor till imorgon.. imorgon ska jag träffa Jonelle efter skolan! Sen på fredag blir det bio, istället för idag!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0