MMMMMMM

Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysdag!
Har lite ont i halsen och är lite snuvig, men annars har hälsan varit bra (ja och förutom att jag typ var asvarm i början haha) och jag har haft en väldigt mysig dag med Yumo och Jonelle!
Vi åt sushi (!!!!!!!!) men inte helt sushi haha, fick tre lax nigiri, en soppa, sallad och tre köttspett typ för 11€80.. helt okej pris för det faktiskt, och det smakade gott också!
Efter det sa vi hejdå till Jonelle som skulle möta upp en kompis, och jag och Yumo gick på bio för att se "La vie d'une autre" (=en annans liv), på franska utan text hehe. Förutom kanske två, tre gånger som jag var tvungen att fråga Yumo vad de sa, så förstod jag allt!! Kände mig.. mäktig!
Filmen var bra.. men konstig. Alltså varken jag eller Yumo förstod slutet, det var liksom.. ingen förklaring till det hela som hände?! Haha ska inte spoila något för er, men konstig var den!
Sen gick vi på stan, och jag agerade smakråd till Yumos shopping (ett par skor på rean och ett linne).
Och nu ligger jag i min säng, snörvlar och vill se Shrek 2 men icke möjligt..
Hahahahahahha!! Det gick helt enkelt inte att ta en någorlunda bra bild på mig idag, alldeles för "precis haft världens influensa" utseende för det, så fick spexa till det lite. Hahaha vilken min. Och vilka påsar under ögonen!!!!!!! YUMMIEEEE

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0