OM JAG INTE UPPDATERAR BLOGGEN SÅ OFTA..

Beror det på mitt schema. Läs och njuuuuut:
Idag:

Tvätta (mina kläder, sängkläder, hennes äckliga diskhanddukar som hon inte tvättat på tre veckor..)
Dammsuga (för det är massa lort överallt)
Bädda rent i min säng
Städa rummet och vasken (mest för att jag vill att det ska vara fint när Axel kommer)
Plugga
Imorgon:

Vattna hennes blommor igen
Hämta in hennes post igen
Köpa hushålls- och toapapper (för det har ju självklart inte hon gjort nu när hon skulle vara borta..)
Handla frukost och middag till första kvällen.. snäll flickvän jag är.
Skypa med Linn
Plugga
Torsdag:

Göra mig suuuuuuuuupersnygg
Hämta in posten
Plugga
Fixa överraskningen till Axel
Lite ironiskt att de flesta av mina sysslor är för att damen jag bor hos inte är så renlig av sig..
Uppdatering! Efter undersökning av hennes badrum hittade jag både hushålls- och toapapper. Förlåt damen för mina bittra ord.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0