SÅÅÅÅ TRÖÖÖÖÖÖTT

Känns som om mina armar har förlängts med 4 meter var.. blev ingen sushi efter skolan då det var stängt. Jonelle och jag gick och handlade istället, jag fick tre fulla påsar och skulle ta mig hem med detta i metron - med en tung skolväska också. Kommer hem, lägger in varorna, ut igen (de hade inte en del grejer jag behövde) så fick gå till affären här närmast. Ännu en full påse. Klockan var tjugo över sju och jag kände bara LÅT MIG FÅ ÄTAAAAAAA så fick bli donken till middag. Inte världens bästa, men jag var för trött för att laga mat.
Så nu sitter jag här med fullt kylskåp och skafferi (härlig känsla!) och tar en liten paus. Ska alldeles strax vattna blommorna i lägenheten, sen göra mina läxor. Måste skriva en uppsats till imorgon så jag inte ska till skolan på fredag.. buzy buzy.
Fick dock ett paket från mamma som förgyllde kvällen!!
Filmen Titanic, ett geisha, ett marabou mjölkchoklad med apelsinkrokant, franska cosmopolitan, svenska cosmopolitan, Egoboost magazine, treo & ipren och min rosa tjocktröja!!!!!!!
Ja, jag har redan börjat pilla på geishat..

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0