*SMYGER*

*Smyger in här och försöker lägga upp ett inlägg utan att ni ska se att jag inte uppdaterat på ett tag*
HEJ.
Igår har jag inget att skriva om, möjligtvis att jag köpte ett riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt fint nagellack..
SER NIIIIIIIII? Värd varenda krona eller euro menar jag.
Idag hämtade jag mitt diplom för uppnått resultat från examen! Fick 11,33/20 % på det skriftliga, och 15/20 % på det muntliga, så sammanlagt blev det 12,8/20 %! Jag är nöjd, flyttades upp en nivå och fick godkänt :)
Sen hade jag lite tid att fördriva innan skolan började, så jag satte mig på Starbucks och tog en fika, kollade på människorna som gick och bara satt och njöt. Jag hade lite dötid så jag drev omkring lite på St Michel.. och hittade världens finaste mjuka kavajaktig jacka. Men jag la undan den, för jag ville inte göra ett impulsköp, utan åkte till skolan. Där gick det också bra, och jag är så glad över att ha fått en lärarinna som är jättebra på att förklara och är glad och snäll!! Har typ lärt mig mer av henne nu än Madame Evil känns det som.. nästan hehe.
Åkte tillbaka till kavajen och var lika förälskad i den, så den blev min.
Älskar färgen!!!!!!
Är påväg till metron och ser i skyltfönstret ett par fina skor, så jag går in bara för att kolla (och fördriva tiden då jag inte vill vara i det rökstinkande hemmet) och då. ser. jag. dem. Världens finaste skor. Utan tvekan. Och så bekväma.
Det stod mellan blåa eller orangea men tillslut föll det för de blåa, för de är verkligen.. åh vad de är vackra.
Ser inte riktigt den fina, klara blåa färgen men jag ska fota dem sen när jag har på mig dem i en outfit.
Så ja.. det blir jag som får leva på nudlar resten av månaden, men ska man vara fin får man lida pin. Haha.
Fick ett paket från mamma idag med min mobilladdare, och hon hade även skickat med..
KINDER MAXI CHOKLAD!! Åh mitt favvo!! TACK MAMMA!
Och ikväll.. ska jag ha en skypedejt med min bästa. För på något sätt ska vi fira alla <3 dag tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vilken fin blogg du har. Hittade hit genom HanaPee, och har läst igenom cirka alla dina inlägg nu haha... stalker Tycker du är grym!

2012-02-14 @ 23:25:21
URL: http://abbesbloggjavel.blogspot.com/

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0