THIS IS PARIS

Jag med två vackra tjejer. Pimp jag är. Väldigt trevlig kväll, det var vin och drinkar hos Merel med Viviana och Anna, sen Vivianas pojkvän, hans kompis och sen en kille i Annas och Merels nya klass! Det var jättekul, och väldigt mysigt!
Nu är jag jättetrött. Ligger i sängen och myyyyyyyyyseeeeeeer. Saknar min bästa dock.
Imorgon ska jag kanske följa med en tjej i min nya klass och hennes kompis för att se en skateboardtävling? Om jag har lust.. annars möter jag upp dem efteråt och då ska vi fika och typ göra läxorna. Sen blir det drink med Yumo, hennes kompis och min kompis Jonelle.
På söndag ska jag bruncha med Merel och Anastasia och sen lulla lite på stan!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0