TITTAR IN FÖR ATT SÄGA HEJ

HEJ.
Natten har varit jobbig, la mig tidigt men vaknade vid midnatt av att jag mådde så illa att jag trodde jag skulle kräkas, förstod att magen behövde mat då jag inte haft någon aptit nu när jag varit sjuk. Hämtade morötter och åt kanske fyra, fem stycken babymorötter låååååååångsamt. Drack lite äppeljuice och magen lugnade sig tillräckligt mycket för att jag skulle kunna få sova.
Vaknar vid nio av väckarklockan och ingenting stämmer. Magen kändes okej så gick upp och åt flingor med mjölk för att preparera, men jag hade vaknat upp genomsvettig (svetten rann) så misstänkte det var febern som svettades ur. Insåg att det inte blev någon skola för mig, så somnade om och vaknade vid elva av att någon okänd ringde.. blä och var genomsvettig då också. Drack vatten.
Somnade om och vaknade till slut halv två, också genomsvettig, det rann svett överallt typ! Vad är detta?? Lakanen och kudden var helt genomblöta!!
Så nu ligger jag i sängen med ont i halsen, hostar, huvudvärk, ledvärk och ingen ork alls. Är i alla fall inte täppt i näsan (peppar, peppar ta i trä)! Så det var en väldigt bra idé att skippa skolan idag, trots att det var min första fonetiklektion.. men men kan inte hjälpas. Hälsan måste gå först!
Måste ställa in planerna för idag också.. skulle egentligen gå på stan med några tjejer i min klass, och sen gå ut ikväll.. men nej det går inte!
Försökte äta en banan, men fick inte i mig hela.. får leva på vatten haha.
Näe, det känns som om jag måste sova lite till nu. Återkommer!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0