TRE TIMMAR SENARE..

Nu har jag tvättat tre omgångar tvätt, hängt upp det, dammsugat mitt rum och halva lägenheten (vardagsrummet är jag inte i om jag inte vattnar hennes blommor), bäddat rent sängen (och tvättat de gamla sängkläderna), städat rummet och även tvättat vasken, och gjort mina läxor och pluggat verb.
Har även hunnit med att äta middag, diska undan efter mig, och lagt fram hushålls- och toapapper!
Säger bara en sak. Testa aldrig på att bädda en 1.80 m bred säng på franskt vist.. det var svettigt!!
Lite bilder på mitt nystädade rum och nybäddade säng! Nu ska jag ta en välförtjänt lat kväll..!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0