VAD DU GÖR MIG LYCKLIG

Har inte berättat det bästa med igår............. *trumvirvel* :
Axel kommer hit 1 mars - 6 mars och bor med mig!! Och tanten är borta på semester till den 5:e mars, så vi har lägenheten för oss själva!! :D (Jag har självklart frågat och fått tillåtelse från tanten), och det ska bli så mysigt!! Vi ska besöka slottet i Versailles, gå på Louvren, äta god mat, mysa och bara vara tillsammans! Har vi tur lyckas vi få biljetter till Paris St Germain när de spelar!!
ÅH VAD HÄRLIGT DET SKA BLI!
Förra gången min bästa var hos mig i Paris, i december! Nu kommer han igen, om bara två veckor <3
Jag har dessutom en liten överraskning på lut.. jag måste hålla band på mig själv för att inte berätta det, och för att göra det lättare att bära har jag gjort Axel nyfiken - så nu är vi två som lider av spänning mohahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Le papa

Så jäkla kul :=)!!!!

2012-02-16 @ 09:55:03
URL: http://www.jentin.com

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0