VARNING FÖR KNÄ

Måste bara berätta om två händelser utöver det vanliga i min vardag som hänt. Den första hände i torsdags, och det var en tjej i min klass jag aldrig pratat med, som sätter sig med oss innan lektionen. Hon sitter bredvid mig, och säger:
"You guys all look so great." *Tittar på mig* "I mean, you have such a beautiful face, and your hair is so stunning."

Jahapp. Tack fick jag säga, men nog förvånad blev jag att en främmande tjej säger detta, och sen säger hon inte ett ord mer till mig på hela dagen?
Den andra händelsen handlar om mitt knä. Jag skulle hinna med metron igår innan restaurangen, men jag trillade..... HAHA. Det var så pinsamt, jag kom snabbt upp på fötter igen dock, men fick ju en del blickar..
Ett fint blåmärke har jag nu. Och för er som säkerligen dör av nyfikenhet; ja, jag missade metron.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha vadå random? Inte att du trillade, det var liksom väntat höhöhö, men bruden i klassen? Knas. MEN KUL! ^^

2012-02-26 @ 19:27:40
URL: http://gaymasen.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0