VISDOMSORD

Skaffa icke influensa! Här är mina tre bästa argument för detta:
1. Du kommer känna dig som ett skelett

Jag vet att det finns några damer och män där ute i världen som gärna vill få bort ett kilo eller två, men influensan tar bort fler än så känns det som! Jag för min del känner mig som en marionettdocka, då revben, höftben och nyckelben sticker ut "fint", men jag har ju också varit sjuk i en vecka (inte så sjuk som jag varit nu i t två dagar, men har varit sjuk) och därmed inte haft en aptit.
2. Du får feberhallucinationer

Mamma, sätt inte kaffet i halsen nu, men mitt hår är kortare. Och jag har inget minne av att jag klippt det. Jag trodde det var en dröm. Jag har ju svettats som f*n under nätterna, så håret har klistrat sig i nacken, och när jag vaknade upp idag var det kortare. Jag "drömde" att jag (yr som satan) gick upp mitt i natten och klippte av håret i en tofs snabbt för att få bort det svettäckliga och sen gick och la mig med en liten totte. När jag vaknade upp hade jag fortfarande totten i håret. Och det var kortare.
Så detta var egentligen ingen hallucination, men nog gör feber konstiga saker med en (speciellt med en som nästan aldrig har feber *peppar, peppar ta i trä*) så tänk på detta.
3. Finnar tar nytta av din tillfälliga svaghet av att inte kunna duscha





Kommentar överflödig.

Kommentarer
Postat av: HOLLYWOOD DIAMOND>>

Bra inläggg! :)



kram från HD

2012-02-19 @ 14:39:04
URL: http://hollywooddiamond.blogg.se/

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0