BAMBI PÅ ISEN

Ja inte Herman då. Särskilt inte Herman. Nej, ni kan ju gissa vem. Jo JAG. Självklart. Var med nöd och näppe jag lämnade min trygghetszon (rinken) för att vara social haha. Till slut gick det dock helt okej, kunde "åka" runt på isen utan att hålla i något. Men jag höll ändå för det mesta ett fast grepp om Hermans arm. Varför? För att annars kunde jag inte åka fortare än en snigel + jag kunde hålla koll på honom så han inte åkte och puttade på mig bakifrån utan att jag var beredd. Mina "NEJ NEJ" skrik ekade bokstavligen.. Haha nä men roligt var det i alla fall!
Efteråt åt vi lunch och drack varsin öl. Trevligt!
På kvällen tog vi en öl vi tre, och småmyste hela kvällen. De drog sen vidare och jag drog hem och pratade med min bästa!
En bra dag måste jag säga!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0