"CHIC COMME LES FEMMES À PARIS"

Jag antar att "Parisiska atmosfären" börjar komma åt mig.. Merel rusade fram till mig i skolan idag och sa att på lördag (vi ska ha middag och utgång efter slutproven) så är det klädkod: klänning och klackar.. jahapp. Fick man ge sig ut på stan efter skolan och hitta en festklänning. Blev ganska nöjd. Den är orange och med broderier. Bästa är att den inte är urringad.
Men någon äkta Parisisk kvinna blir jag nog aldrig - har för stora bröst för det (som man märker när man provar vissa klänningar).. herregud föder de upp småbystade petite kvinnor här?!?!?!
I alla fall. Lite Pariskänsla har jag nu fått ta mig an.

Kommentarer
Postat av: Le papa

Darling dotter, även om jag inte gillar läppstift så hade jag tänkt på att inte ha rött läppstift till orange klänning :)

2012-01-13 @ 09:10:41
URL: http://www.jentin.se

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0