DE E ÖÖVER NUUUUUUU

Här sitter jag med min stump med hår. Har precis ätit lite (jag vet att jag ska ut och äta ikväll men var VRÅLHUNGRIG när jag kom hem)!
Vi gjorde skrivförståelse, läsförståelse, hörförståelse och uppsatsskrivning på provet. Läsförståelsen får jag nog inte bra på; där var för många ord och verb som jag inte förstod, och de skulle jag hitta en motsats eller synonym till haha? Aja, fick gissa så man hoppas ju på ett halvt poäng kanske på de uppgifterna hehe?
Nu måste jag dra för jag ska göra mig i ordning inför ikväll! Måste dra snart och har inte ens börjat göra vid mig.. bra planering!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0