EN BULLE I UGNEN

Elaine Eksvärd som driver bloggen snackasnyggt.se/blog är gravid och skriver om detta och allt. Jag bör kanske sluta läsa hennes blogg under graviditeten då jag inatt drömde att jag själv var gravid. Jag var icke nöjd med detta faktum och försökte på flera olika sätt bli ogravid så att säga. Men på något sätt hade jag redan gått över halva tiden?!?!?! Så jag fick tydligen inte göra abort. NÄHÄ. Drömmens slutsats var att jag skulle föda ungen och sen adoptera bort den. Ville liksom inte ha en unge när jag skulle plugga och allt.
Det märks att jag är redo för att ha barn ellooooooooor?









Ungefär såhär såg det ut i drömmen på nederdelen av mig.
Och så här såg ovansidan av mig ut! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Man kan dock inte riktigt se fasan i mina ögon.. tror jag ska säga till Axel att jag är gravid och vill behålla barnet så kan jag fota hans ansiktsuttryck och lägga upp här så ni får se mer verklighetstroget.....
Hahahahahahahhaa. Okej morgonhumor på hög nivå.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0