ETT SÅNT DÄR "MÅSTE BLOGGA" INLÄGG

Bööööööh okej lite bloggtorka måste jag medge. Men eftersom jag nu officiellt är ÖVER med vinterterminen på Sorbonne så stänger effektivitetshjärnan av sig!!
Men ja, kan berätta lite om vad som händer i dagarna så ni vet!
Imorgon ska jag träffa Herman innan han åker hem för gott och kanske åka skridskor om de har öppet. Annars får vi ta en kaffe eller något.. på kvällen var han och hans kompisar sugna på att ta en öl så jag får väl hänga på och kanske dra med mina egna kompisar. Jag måste också tvätta.
Torsdag (för det är väl onsdag imorgon?) är det inskrivning för den nya terminen klockan tre och efter det så..... VET JAG INTE. Packa. Packa. Träffa Merel?
Fredag lämnar jag en väska hemma hos Marie och hennes sambo, packar min väska till Sverige, köper macarons till mamma.
Lördag flyger jag hem och träffar min bästa och spenderar ett dygn i hans familjs sommarstuga (ja trots att det är vinter, OH KAXIGT) i Arild, LOVE IT! <3
Förresten var jag skitnervös på provet idag eftersom det var Madame Evil som stod för lyssna-örat. Marie sa att det gick jättebra för mig (hon hörde). Jag är inte lika säker. Men vi får se.
Slänger upp en bild på personen jag saknar mest idag:
Åh min finaste vad jag längtar till lördag!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0