HAR LITE TRÅKIGT

Min helg är ganska fullspäckad. Imorgon ska jag till IKEA med vänner, sen senare på kvällen ska jag och Marie ut och ta en öl.
På lördag ska jag äta lunch med Merel och även lulla omkring lite i stan ett tag. Sen på kvällen ska jag och Yumo testa en vietnamesisk restaurang som tydligen ska vara riktigt god.
På söndag ska jag hem till Marie och plugga som attans inför slutproven.
Förresten fick jag en impuls att klippa av mig håret. Försöker kämpa emot den impulsen då det inte hade varit kul att vakna upp med ett afro imorgon.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0