HOS MEREL VAR DET TREVLIGT SOM VANLIGT

Hemma igen efter en otroligt trevlig kväll hos Merel! Merel hade gjort en heeeelt fantastiskt god soppa (som jag måste få receptet på!!) och sen gjorde jag pasta carbonara till oss. Det blev otroligt lyckat, och tjejerna tyckte carbonaran var godkänd!! PHEW! ;)
Det blev lite (okej mycket då) vin, champagne och sen som efterrätt gjorde Merel vodkadrinkar med hallonsorbet i! Mums!! Så det blev tjejsnack och alkohol med god mat hela kvällen, och nöjdare kan jag inte bli med tillvaron just nu!
Låter bilderna tala för sig själva:
Summering: En otroligt härlig kväll!
Dessutom har jag fått veta att boende och sådant löser sig finfint. Är glad. God natt!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0