JA JAG SKRYTER LITE

Idag har jag varit jäkligt effektiv. Saknas bara att jag skulle ha tvättat också hade jag kunnat utnämna mig själv till årets effektivaste tonåring!
Dagens planering som jag kryssat av:
Gått i skolan och presterat Check.
Handlat mat och ÄNTLIGEN en fungerande borste Check.
Packat upp Check.
Städat Check.
Betalat för boendet till slutet av januari Check.
Bokat flygresa för hem och tillbaka den 21 januari och 8 februari Check.
Tagit reda på när slutproven är Check.
Bokat upp inskrivning för vårterminen Check.
Plugga inför morgondagens prov - snart.
Aaaah känner mig så tillfreds med allt idag. Dessutom ska jag och Marie från och med söndag hårdplugga inför slutproven.
Livet är riktigt bra (peppar, peppar ta i trä). Dessutom hittade jag Kellogs powerbars med choklad med enbart 80 kalorier i sig.. perfekt att ha när blodsockret försvinner ner till tårna i skolan och inte så onyttigt. Bättre det än att köpa ett riktigt choklad!!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0