KOMMER INTE PÅ EN RUBRIK

Nu har jag packat ihop allt jag ska ta med mig och lämna hos Marie inför nästa termin. Krävdes lite tankseställning och så, för jag fick inte lämna något hos Christine. Men det ska nog gå bra.
Har påbörjat lite packningen jag ska ha med mig hem, men tror jag fixar det imorgon istället.
Idag har jag gjort lite roliga saker, kommer senare i ett annat inlägg: då bjuder jag på bilder!
Jag måste också rensa ut allt ur kylskåp och så, för Christine stänger av elektriciteten när hon åker. Hon sa jag skulle äta upp allt (eeeeh) men det kan jag inte göra (vem vill dricka en liter sojamjölk bara sådär?) utan jag ska samla ihop allt och ge till en hemlös. Jag blir av med det, och gläder samtidigt en annan människa.
Nu gör jag nagelterapi, och ser att rummet mitt är nästan tomt. Känns väldigt konstigt att jag redan har nått till den här punkten, när Christine ska till Amerika. 4 månader har jag spenderat i Frankrike, med undantag för ca 2 veckor. Heeeeeelt sinneeees!!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0