MELLANLANDAR LITE

Idag är det en effektiv dag för mig. Allt det sista ska fixas så har verkligen varit på gång! Lämnade hemmet tjugo i elva och tog bussen till Marie med alla grejer som skulle stanna kvar här (två kassar, min Mulberryväska fylld med saker, den största resväskan och en påse med alla mina skolböcker). Lämnade grejerna hos henne (TACK Marie för att jag fick göra det!) och småpratade lite, sen tog jag bussen till Gambetta och därefter metron till Champs-Élysée. Mötte upp Herman, och gick och handlade macarons till min mamma, en bakelse som Yumo ville jag skulle köpa till henne (får pengar av henne ikväll) och sen kunde jag inte låta bli att köpa en liten ask (kostade bara 4 €) för ASKEN VAR SÅ SÖÖÖÖT!!!!
SEEEE?? Haha. Chokladen i den var god också. Måste jag tillägga.
Nu är jag bara hemma och mellanlandar lite, innan jag ska ge detta till min stamhemlöse (en man jag brukar ge en del av min macka m.m. när jag köpt frukost/lunch ute):
En flaska flädersaft jag blandat med vatten, en burk sylt, två sojamjölk (en med vaniljsmak, en naturell) och två råa ägg. Jag hoppas han blir glad.
Sen ska jag äta ute med Yumo, en liten avskedsmiddag nu när vi inte ses på tre veckor. Ska bli mysigt!
Hörs ikväääääll

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0