SKOLKAR FÖR ATT PLUGGA

Idag är en sådan dag jag verkligen inte vill till skolan. Har redan struntat i fonetiken, och nu är det bara att bestämma sig om jag ska gå till grammatiken eller skita i den också. Är inte så sugen på att uthärda två timmar med Madame Evil..
Har prov imorgon, så egentligen kan jag stanna hemma och plugga till det. Och sen möta upp Marie när hon är klar med sin skola och plugga med henne (och sno hennes anteckningar). Ja. Så får det bli. Tror hjärnan hade exploderat om jag ska utså Madame Evils elakheter i två timmar idag.
Så tänker gå och äta en stor portion med havregrynsgröt, duscha, och sätta på mig myskläder och plugga fransk grammatik tills imorgon.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0