INGA BILDER NU

Igår var verkligen en fullspäckad dag, och det känns nu! Först var jag, Merel och Anna och åt lunch på Moderna muséet (sjukt coolt ställe).. och restaurangen var så himla otrolig! Tror aldrig jag sett något så.. så.. modernt haha! ;) otroligt fin utsikt fick man över hela Paris!
Efter detta skulle jag och Merel till Printemps som ligger vid Operan för att hon behövde köpa ett par nya skor till kvällen, men metron linje 7 stängdes av mellan vissa stationer (Opéra då också såklart..) så vi fick försöka hitta en taxi.. och misslyckades. Så vi gick vid Pont Neuf istället och skulle kolla butikerna där så länge, men där fanns verkligen ingenting. Så tog vi metron, en annan linje, (Châtelet efter att alla slutat jobbet är INGEN hit!) och lyckades till slut komma till Opéra. Tog oss direkt till Printemps (eller ja, så gott det går bland massa folk och rusningstrafik), och väl framme är det rea, vilket var nog för oss haha.. så mycket folk, varmt och inga skor i rätta storlekarna.. vi gav upp. Och gick till sminkavdelningen istället haha. Och köpte varsitt Chanelnagellack istället(här kostar de bara 190 kr!!!!!!!!!!!!). Snacka om fynd, ni ska få se sen när jag gjort nagelterapi. Jättefint!!
Ja och sen stack Merel hem för att göra sig i ordning till sin dejt, och jag åkte för att möta upp Yumo! Vi gick till en vietnamesisk restaurang som var känd för sin specialitet, pho soppa. Förutom att det såg ut som bläckfisk, ögon och lite sånt i den så smakade den helt okej. Förutom ögonen (koköttbullar.. smakade inget men konsistensen fick mig att tänka på att jag åt någons ögon.. hehe).
Vi gick senare hem till Anna och chillade med vin och cola, innan vi mötte upp Eva och hennes kompis (ingen skandinavisk utgång alltså), och sen gick vi till en bar och drack öl. Där stannade vi hela kvällen tills jag kom hem kl. 02.00.. så är lite trött idag! Men väl värd helg, har haft väldigt roligt!
Lägger upp bilder sen, just nu äter jag havregrynsgröt med tillbehör, mums!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0