VI MOT VÄRLDEN

Här sitter jag och leker oskyldig med kameran. Skolan har gått bra idag, same same så att säga. Fick reda på att jag fick 40/40 på ett verbprov jag gjorde innan jul, sånt känns ju alltid fint att börja det nya året med.
Ikväll ska jag hem till Merel tillsammans med Anna och Anastasia. Merel ska göra en soppa till förrätt och sen har jag erbjudit mig att laga pasta carbonara. Vi får se hur detta går!
I helgen ska jag kanske ut med några vänner, förmodligen äta ute på en ny restaurang med Yumo som hon hittat, och på söndag ska jag, Marie och kanske Julia HÅRDPLUGGA inför examensdagarna.
Så på det hela taget har jag en trevlig vecka framför mig!
Nu är det bara jag och Gunilla igen - vi mot världen! Vi ska vässa hjärncellerna och se till att göra riktigt bra ifrån oss (jag) på tentorna så jag kan åka hem och känna mig nöjd med min insats.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0