AAAAAARGHHHHH

Vet ni vad jag har spenderat min eftermiddag med?? Imorse vaknade jag upp med ca 10 röda bett som kliade förjäkligt. Frågade mamma om råd, hon gissade på löss eller knott. AAAAAAARGHHH. USCH!
Så jag har ännu en gång satt min effektiva sida till.
Skakat ur gårdagens och dagens kläder oooordentligt
Duschat
Tvättat mina sängkläder + pyjamas
Dammsugat sängen
Bäddat rent
Dammsugat golvet
Dammsugat fötterna innan jag tog på mig nya strumpor

SÅ. Nu ska det här rummet vara insektsfritt!! Har gjort middag däremellan (ägg, tonfisk och avokado). Även gjort mina läxor till imorgon + gått en halvtimmes promenad.
BLÖH.

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0