FLICKVÄNSOUTFIT OCH VIDSKEPELSE

För ni har väl inte missat att Axel kommer HIT IDAG?
Förövrigt blev jag lite vidskeplig i morse. Noppade ögonbrynen och det var ett hårstrå som vägrade ge med sig. På något sätt fick jag för mig att fick inte jag tag i hårstrået skulle Axels plan störta (jag är vidskeplig). Med alla tänkbara knep och trix och efter 15 minuters trixande fick jag bort hårstrået. Lite sved det, men jag tar all smärta i världen för honom.
Och nu vill jag inte att Axels plan ska störta (yes, snackar med Gud, universum, ödet, Döden, planet och alla som kan tänkas ha en roll i detta)!!
BRING HIM SAFELY TO ME!!

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0