GOD MORGON

Hej. Håller för munnen då jag inte borstat tänderna än och vill ju inte sprida min odör till er!
Har haft lite bloggtorka nu i helgen, men ska försöka skärpa mig så ni kan få en uppdatering här (vilket faktiskt är anledningen till den här bloggen)..
Igår vad jag hemma hos Merel på kvällen och såg 10 orsaker att hata dig och What happends in Vegas.. Dessutom åt vi pizza, mycket gott och mycket trevligt!
Nu ska jag snart ta mig till min fonetik, följt av grammatik. Sen ska jag gå min vanliga promenad efter skolan, sen måste jag veckohandla igen.
Hemma väntar plugg och skype med den bästa!
Ha det braoooo

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0