I'M BUG FREE

Vaknade upp utan några nya bett!!!!!!!!!!!!! WEEEEEE!!!!!! Tyvärr får damen en ganska så höjd elräkning (ops..). Nämligen så att jag hade en mygga i rummet som vägrade att lämna mig ifred, och som alla vet är jag otroligt rädd för myggor (fobi?). Hittade inte myggan och visste att jag inte kunde somna om den fortsatte hålla på. Så jag tog sänglampan till andra sidan rummet och tände den. Hela natten. Myggan flög dit och lämnade mig ifred. FÖRLÅT DAMEN! Men jag kunde somna i alla fall.
I alla fall. Bjuder på en dagens outfit eftersom Valle vet att jag tänker på henne då:
Blå skjorta från Gina Tricot
Rosa jeans från Zara
:D:D:D:D:D:D:D:DD::DD:D:D::DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:DD:d

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0