JE SUIS SEULE ENCORE..

I morse åkte Axel till flygplatsen.. efter sex underbara dagar med mig. Jag ska inte klaga. Men när jag städade mitt rum och lagade mat själv kände jag mig ensam. Nu ser det ut som om han inte alls varit här.. suck.
Vi har haft hur härliga dagar som helst! Har tagit massa bilder, men lägger bara upp några i bloggen, resten finns på facebook.
Vad har vi gjort dessa dagar? Vi har besökt slottet i Versailles, lagat mat tillsammans, varit på Champs-Élysée, sett på fotboll, myst, varit ute med två av mina vänner och några till, varit på Louvren, ätit ute, och bara varit tillsammans.
Här kommer lite bilder från dessa dagar:
Fredag:

Versailles och hemmagjorda köttbullar





















Lördag:

Champs-Élysée, fotboll och utgång med vänner




Söndag:

Louvren och fotboll


















Killen i mitten med blå tröja är Axel som väntar på att jag ska bli färdig med mitt <<åh Axel kolla vad många fina statyer måste bara ta bilder på allesammans!!>>











Måndag:

Skola på dagen, sen Galleries Lafayette. På kvällen bjöd Axel mig på restaurang, och sedan åt vi bananer med nutella framför en film.

















En underbar, underbar helg.
Ikväll har jag lagat pasta med kyckling, pesto och avokado, städat rummet, pluggat och gjort nagelterapi. Ska sova nu, prov imorgon! Sen ta en drink med Olivia efter skolan.
Men nog känns det tomt just nu..

Kommentarer

Hej! Vad kul att du vill kommentera, kom bara ihåg att allt som är kränkande på något sätt tas bort! I övrigt är det fritt fram med yttrandefriheten!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0